fredag 14 februari 2014

Paradhanddukar och pyssel med knappar

En dag fick jag två vackert handbroderade paradhanddukar till mina dockskåp. Tuhannet kiitokset sinulle! Kauniit ovat! Ställningarna till dem har jag gjort själv.

Familjen i Lundby fick den ena paradhandduken.



Aino fick den andra paradhandduken till sitt hus.



Och jag kunde inte låta bli att fotografera Ainos kök uppifrån - så som det ser ut just idag. Aino bor ju i ett lite annorlunda dockskåp, ett "riktigt " hus med väggar och tak och en del märkliga vinklar och lösningar. Det är ofta knepigt att ta sig in där och fotografera och placera föremål.


Knappar älskar jag! Och knappar har jag lite pysslat med idag också. Det blev några burkar och vaser i kombination med pärlor eller korkar till Lundby och Ainos hus.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar