söndag 24 mars 2013

Teservice, abstinensbesvär och Angry Birds-påskägg

Idag hämtade två snälla påskharar en fin liten teservice från Sagalund till mig. Jess! Jag har gått och beundrat dem lite nu och då, men  varit för snål för att köpa dem själv. Och sedan väcktes lågan och jag drabbades av akut behov av att pyssla med någonting i mina dockskåp, har  inte tid med det nu, projekt i skala 1:1 måste prioriteras... men lite, lite fick jag mina abstinensbesvär mildrade genom att snabbpyssla och möblera om i mitt orangeri med gammal skåpmat... och så får jag fortsätta längta efter att ta itu med de där genomskinliga lådorna som finns inne i Angry Birds-påskäggen... jag ser oändliga möjligheter med dem och skall börja med att fixa akvarier och kylskåp. De genomskinliga plastlådorna blir hur fina som helst som lådor i kylskåp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar