måndag 3 september 2012

Dörr till orangeriet

Någonstans måste man börja... så idag tillverkade jag en gammal och sliten dörr till mitt nyinköpta orangeri. Dörren gjorde jag av glasspinnar, papp och de tovningsnålar som jag lyckades knäcka när jag  försökte mig på nåltovning. Fönstret har en bild från min egen verkliga trädgård.

Sedan ville jag plocka in lite blommor och saker för att känna efter hur det kan tänkas börja se ut med en dörr och lite föremål i orangeriet. I slutändan är det dock inte alls riktigt så här som det skall bli. Jag försöker ha en liten plan, får se vad det blir...





2 kommentarer:

  1. vAU SA MIN DOTTER DÅ HON SÅG DÖRREN DU TILLVERKAT. Jag vill att hon ska laga åt mig med sahon. Kul, det börjar arta sig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, roligt att dottern också gillade den, tror egentligen att hon kan limma ihop någonting liknade själv. Hon är duktig på småpyssel! :)

      Radera