lördag 25 augusti 2012

Plastföremål och lite annat

Sådant här brukar jag normalt INTE köpa! I regel brukar jag undvika att köpa miniatyrer i plast, men ingen regel utan undantag och när de här föremålen kom emot mig på loppis så...

Plastmöblerna har en del skavanker och delar som fattas, men det gör ingenting. Det går alltid att styla om alla föremål och det ödet skall de här också gå till mötes! Coca cola-produkterna var egentligen fastsatta i en  reklamnalle som jag slaktade för att ta tillvara dessa små delar.


3 kommentarer:

  1. Bra köp tycker jag. Ifall du inte vet, så är de ljusgröna möblerna till vänster är Jean Höfler- möbler. Det vita skåpet som saknar lådorna och de vita stolarna är matsalmöbler från Brio. Likaså är fåtöljen som dockan sitter på en del av 3 till en Brio-soffa. Inte illa......

    SvaraRadera
  2. Jo kom på att den lilla röda bänken längst till höger med bänkskivan och lådorna ser ut som Brio köksbänk.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, det här var verkligen intressant information! Jag hade ingen aning om vad det var för plastmöbler jag hade släpat hem! :)

      Radera