onsdag 29 augusti 2012

Fina små ting till mina dockskåp

Nu har postiljonen hämtat hem de fina produkterna jag beställde i gruppen "Nukkekotikirppis" (dockskåpsloppis)!

Här har en av de fingerfärdiga miniatyristerna knåpat ihop både syltburk, honungsburk, glass och marmelad, exakt så som förpackningarna också ser ut i normalstor skala 1:1. Marmeladasken innehåller dessutom pyttesmå "rävkarameller". Dessutom låg allting i en liten Lilla My-papperskasse, vilket var en överraskningsgåva!


I det andra paketet fanns ett skåp som en annan skicklig miniatyrist stylat i min smak! Och dessutom fick jag tre små fina borddukar som överraskningsgåva! Inte illa!


Och nu får Du på skoj i ditt stilla sinne leta efter var jag i dockskåpsrummen på bilderna nedan placerat ut alla dessa nyinköpta föremål! :)


2 kommentarer:

  1. Oj, så söt! Terkkuja Sanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tack, jag tycker också att jag gjorde lyckade inköp! :)

      Radera