onsdag 18 juli 2012

Mitt första blogginlägg!

Beslutet att starta en blogg har äntligen tagits! Saken har grott och mognat fram under en längre tid och dagens gråa, regniga, trista och kyliga sommarväder är som gjort för experiment, att göra försök och misstag och för att svära några varv över misslyckanden och svårlösta problem med startandet av den här bloggen! Jag har egentligen ingen aning om vad jag håller på med, men visionen över hur min blogg skall se ut är däremot helt klar. Däremot är jag inte alls på det klara med hur visionen och verkligheten skall gå ihop.Om någon mot förmodan skulle lyckas hitta och läsa min blogg, så hoppas jag att det finns överseende med eventuella konstigheter. Jag hoppas att jag lär mig med tiden. Man lär så länge man lever heter det ju!

10 kommentarer:

  1. Hej!
    En fin början till ditt blogg. Fortsätt. Kan bli spännande. Kramisar

    SvaraRadera
  2. Tack Anonym, kämpar på, får se vad det blir... ;))

    SvaraRadera
  3. Annika Lahtinen18 juli 2012 12:45

    Helt fantastiskt. Fattar inte hur du får till det. Varken min kreativitet eller mina Knackorvar till fingrar skulle räcka till. Imponerande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag har inte heller små flinka fingrar, det behöver man egentligen inte till det här, man "bara gör" saker som man tycker att är roliga och så blir det vad det blir! :)

      Radera
  4. Jättefint Anette! Jag tror jag minns babyn i den gula sängen ;) det ska bli intressant att fylla med sin blogg! Hälsn. Jaana

    SvaraRadera
  5. Tack! Oj, tänk att du kommer ihåg minibabyn i den gula sängen! Jag kommer också ihåg ditt dockskåp och jag var avundsjuk! :) Du hade ju ett jättefint Lundby dockskåp med SWIMMINGPOOL!!! :))

    SvaraRadera
  6. Hej! Det var Inget lundby dockskåp, det var ett som pappa gjort! Svimmingpool hade jag nog ;) nuförtiden leker syrrans flickor med det!

    SvaraRadera
  7. Men kanske liknade det ett Lundby, tycker att det fanns en öppen planlösning på andra våningen? Oberoende, det var ett väldigt fint dockhus, ett sådant som jag också ville ha! Roligt att det ännu finns kvar och är i användning!

    SvaraRadera
  8. Hej Anette!

    Trevlig blogg med fina bilder! Du är så kreativ i allt du företar dig:)

    SvaraRadera
  9. Tack Anki! Roligt att du gillar min blogg! :)

    SvaraRadera